HIFK

.. mitä vaan..

Re: HIFK

Postby 13 » Sat Apr 25, 2015 8:15

Udi ottanut kaiken irti. Olin harmissani kun Sihvola ei saanut palloa maaliin siitä sen läpiajon poikasesta. Maali olisi ollut hyvä juttu pelin kannalta ja toivon Sihvolalle onnistumisia, miksei vaikka maajoukkuekutsua, ja HIFKillekin kohtalaista menestystä. En mä tajua miks pitää väkisin ottaa joku "oma" jengi ja kannattaa sitä tekoväkisin vaikka mikä olis. Olin Viikinkien puolella sillon kun ne oli liigassa. Nyt niillä on vaikeaa ja siksi olen hylännyt ne. Samoin Ponnistuksen ja KontUn. Joskus kun Suomi on pelannut tosi TOSI paskasti, olen toivonut että vastustaja tekis 10 maalia ja kaikki sais kenkää. Sama Liverpoolin kanssa ja Brasiliankin olen hylännyt moneen otteeseen jopa kesken pelin. Argentiina on paljon hotimpi.

Klubia kannatan toki, mutta vaadin että ne myös pelaa parhaiten. Esim. Keken aikana tuli tupla mutta en silti ollut tyytyväinen näkemääni.
Englannin maajoukkueessa on muuten aika monta Liverpoolin pelaajaa. Menestystä luvassa.
13
5k
5k

Postby Akkari9 » Sat Apr 25, 2015 11:38

13 wrote:Udi ottanut kaiken irti. Olin harmissani kun Sihvola ei saanut palloa maaliin siitä sen läpiajon poikasesta. Maali olisi ollut hyvä juttu pelin kannalta ja toivon Sihvolalle onnistumisia, miksei vaikka maajoukkuekutsua, ja HIFKillekin kohtalaista menestystä. En mä tajua miks pitää väkisin ottaa joku "oma" jengi ja kannattaa sitä tekoväkisin vaikka mikä olis. Olin Viikinkien puolella sillon kun ne oli liigassa. Nyt niillä on vaikeaa ja siksi olen hylännyt ne. Samoin Ponnistuksen ja KontUn. Joskus kun Suomi on pelannut tosi TOSI paskasti, olen toivonut että vastustaja tekis 10 maalia ja kaikki sais kenkää. Sama Liverpoolin kanssa ja Brasiliankin olen hylännyt moneen otteeseen jopa kesken pelin. Argentiina on paljon hotimpi.

Klubia kannatan toki, mutta vaadin että ne myös pelaa parhaiten. Esim. Keken aikana tuli tupla mutta en silti ollut tyytyväinen näkemääni.

Amen.
Akkari9

Postby madvek1 » Sat Apr 25, 2015 14:40

Välimallin fabio. Ei jatkoon.
Katotaan tää kausi rauhassa, ja kun hifki putoo takas ykköseen ni voi nää todelliset punarinnat kaivella vanhat hjk paidat takas naftaliineista ja liittyä nöyränä poikana takaisin hjk:n Eurokiimaan. Vaimitä?
madvek1

Postby maurizzio_liukas » Sun May 03, 2015 19:54

madvek1 wrote:Välimallin fabio. Ei jatkoon.
Katotaan tää kausi rauhassa, ja kun hifki putoo takas ykköseen ni voi nää todelliset punarinnat kaivella vanhat hjk paidat takas naftaliineista ja liittyä nöyränä poikana takaisin hjk:n Eurokiimaan. Vaimitä?

Olen samaa mieltä Fabiosta yms takinkääntäjistä.
Nyt ensimmäisen derbyn jälkeen toivoisin että HIFK pysyy liigassa, kun Veikkausliiga tarttee tota hypeä, oli se sitten täysin fiktiota tai todellista. Mitä nyt noita HIFKin koosteita kattonut, niin yksikään median kirjoitus ei ole pitänyt paikkaansa, vaan HIFK on ollut täysin alakynnessä peleissä ja silti media hehkuttaa esim. HIFKin olleen lähellä voittoa Klubia vastaan koska Freda veti ylärimaan - sen veto lensi ylärimasta taivaan tuuliin, kun Schüllerin veto pomppasi viivalle... Valitettavasti HIFKin kausi taitaa päättyä tippumiseen ainakin kunhan toi alusta tasoittuu ja sitä kastellaan, toisin kuin derbyssä tehtiin.
Her zaman, her yerde, en büyük Kartal!
maurizzio_liukas

Postby and7 » Fri May 08, 2015 22:45

Hifk - Inter 2-1 ! Keskikasti alkaa olla jo sementoitu.
and7

Postby and7 » Mon May 25, 2015 22:48

Hifk-Kups 1-1

Kentällä oli vain yksi joukkue. Hifk! Voitto olisi ollut ansaittu, oli todella terävän näköistä peliä koko 90 min. Kupsilla ei ollut mitään jakoa, ei edes ennen punikkia. Jo 5 matsia ilman tappioita. Jottikin vois jo vetää putoaja kandidaatti puheensa kiltisti takaisin.
and7

Postby maurizzio_liukas » Tue May 26, 2015 9:45

Kautta on pelattu alle kolmasosa, joten jos VPS saa odotetun formin päälle, niin mitä tahansa voi vielä tapahtua. Viime vuonna putoamiskarsitaan jouduttiin 31:llä pisteella, joten sinne on vielä HIFKillä matkaa
Edit: Katoin ton koosteen nyt (joo, ei kerro koko totuutta), mut paras maalipaikka tossa oli KuPsin pennasella, joten ei toi Andyn raportti ilman värilaseja ollut kirjoitettu.
Her zaman, her yerde, en büyük Kartal!
maurizzio_liukas

Postby kuhaldinho » Tue May 26, 2015 11:35

+ Selvä pilkku jäi viheltämättä.
kuhaldinho

Postby Skoude » Tue May 26, 2015 13:13

KuPS laitto bussin punasen jälkeen mikä oli mun mielestä karsea moka. Tollanen kuppiloista kasattu porukka olis pitänyt kaataa vaikka kahdeksalla ukolla. Rapan piikkiin voiton menetys. Ihan eri kaliberin ukkoja KuPSilla, mutta niistä ei valmentaja saa mitään irti.
Skoude

Postby and7 » Tue May 26, 2015 14:24

Kyse ei ole mistään viheltämättä jääneestä pilkusta, valmentajan osaamattomuudesta, yhdestä yksittäisestä tilanteesta tai värilaseista. Hifk oli kaikinpuolin paljon parempi. Mietin jopa matsin aikana että pärjäiskö Kupsi edes 1. divarissa? Ukot puuskutti ja jalat kramppaili. Hifk:lle jäi parannettavaa viimeistelyssä, vetoihin pitäisi saada laatua.
and7

Postby Pena » Tue May 26, 2015 14:34

KAHEN PUBI JENGIN MAANANTAI HÖNTSÄ
Pena

Postby gus » Tue May 26, 2015 16:59

Ei veIkkausliigassa oo kuin pubijengejä.
gus

Postby Wapahtaja » Mon Aug 17, 2015 19:03

Wapahtaja

Postby and7 » Thu Sep 24, 2015 10:49

Eiköhän liigapaikka ala olemaan jo selvä vaikka eilen 0-0 nysväys KTP:n kanssa. Peli oli kyllä täydellistä HIFK:n hallintaa.
Tavoite saavutettu. :first:
and7

Postby and7 » Thu Apr 28, 2016 20:34

Kuoppiolaisille luu käteen: 3-2
and7

PreviousNext

Return to Smalltalk